Snoepjesinpakkerij Snoepjesinpakkerij

Snoepjesinpakkerij
Sinds 1997 wordt er van september tot ongeveer eind februari door een groot aantal mensen inpakwerk gedaan in het Hervormd Centrum. Het inpakwerk is zeer afwisselend, afhankelijk van het seizoen. Het doel is twee-ledig: geld verdienen voor de kerk maar vooral gezellig samen zijn. De inkomsten zijn voor de extra dingen die nodig zijn in de kerkelijke gemeente. De ervaring heeft geleerd, dat wanneer mensen een keer geweest zijn, ze het niet meer willen missen!

Wanneer het inpakwerk start krijgen de vaste medewerkers een bericht van ons en wordt het afgekondigd in de kerk en de kerkbode, maar we kunnen altijd extra hulp gebruiken. Komt gerust eens kijken, dan kunt u zien hoe leuk het is. Wij zorgen voor koffie en thee.

De werktijden:
Woensdag van 9 -12 uur en van 13.30 - 16.30 uur.
Donderdag van 9 - 12 uur.

Het zou ook fijn zijn als ons groepje van chauffeurs versterking krijgt. Het gaat om de voorraad in IJsselstein op dinsdag te halen en op vrijdag weg te brengen met onze mooie aanhangwagen. Hoe groter de groep, hoe minder u aan de beurt bent. U zorgt voor een auto met trekhaak en wij zorgen voor een prachtig gesloten aanhanger.

U kunt zich aanmelden bij Annette de Vries of Anneke van Dam