Kerk

Kerkgebouw | Torenstraat 1 Heukelum

In het kerkgebouw worden natuurlijk de wekelijkse kerkdiensten en bijzondere diensten gehouden. Bij geschiedenis kun je meer lezen over de rijke historie van onze kerk.

Naast kerkdiensten worden er ook concerten gegeven in dit gebouw vanwege de prachtige akoestiek en het bijzondere historische Bâtz orgel uit 1779.

Het is mogelijk om het kerkgebouw te huren voor bijvoorbeeld een bruiloft, uitvaart of een concert.
Kijk hier voor alle informatie over de huur en het gebruik van ons kerkgebouw.

Hervormd Centrum

Hervormd Centrum | Torenstraat 10 Heukelum

In het Hervormd Centrum worden allerlei activiteiten en samenkomsten georganiseerd. Jongeren komen hier samen voor de kindernevendienst en clubs of catechesatie. In het Hervormd Centrum zijn er ook koffie ochtenden, wordt er inpakwerk gedaan en worden er vergaderingen en gemeenteavonden gehouden.

Kijk hier voor alle informatie over het gebruik of huur van het Hervormd Centrum.

Pastorie

Pastorie | Ringovenlaan 19 Heukelum

Onze gemeente heeft het woonhuis aan de Ringovenlaan 19 aangekocht als nieuwe pastorie. Het is een ruime 2 onder 1 kapwoning en het pand verkeert in een goede onderhoudstoestand. Per 1 september 2021 is deze nieuwe pastorie in het bezit van onze gemeente.

Door deze transacties zal de kerk haar financiële reserves kunnen aanvullen en zo beter bestand zijn tegen eventuele financiële tegenvallers in de toekomst.

Beleid verhuur Beleid verhuur
Beleid verhuur Kerk en Hervormd Centrum

Het volledige beleid en de tarieven rondom verhuur van ons kerkgebouw en het Hervormd Centrum is HIER te vinden.